חברת אלקטרה פאוור (לשעבר סופר גז), שמציעה אספקת חשמל וגז למשקי הבית, משיקה כעת מוקד שירות ומכירה בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. במוקד החדש שנפתח במטה החברה בנתניה, יפעלו 100 נציגי שירות ומכירות, שיתנו מענה למאות אלפי לקוחות
עם פתיחת שוק החשמל לתחרות בשלהי שנת 2022, נכנסה אלקטרה פאוור (לשעבר סופר גז) לתחום אספקת החשמל לצרכן הפרטי, מאז היא גייסה עשרות אלפי לקוחות והפכה לשחקנית מובילה בשוק פתרונות האנרגיה בישראל.
אלקטרה פאוור מציעה ללקוחותיה הביתיים סל מוצרי אנרגיה משולב, הכולל שירותי חשמל וגז ביתי ועתה החליטה למצב את מעמדה כממוקדת לקוח.
כחלוצה בתחום אספקת חשמל למשקי הבית, מציגה אלקטרה פאוור (מקבוצת אלקו), מהלך לטיוב חוויית השירות והמכירה בקרב לקוחותיה ומשיקה מוקד חדש ואינטגרלי שיפעל במשרדי החברה, בהשקעה של למעלה מעשרה מיליון שקלים.
חברת אלקטרה פאוור מקבוצת אלקו השיקה אתמול (שני) מרכז שירות לקוחות חדשני בהשקעה של 10 מיליון שקל. מהחברה נמסר כי הקמת המרכז היא "חלק מתוכניתנו לשים את הלקוח במרכז ולהוביל מהפכת שירות בעולם אספקת החשמל והגז למשקי הבית".
המוקד החדש שנפתח במטה החברה בנתניה, יאויש ב־100 נציגי שירות ומכירות, שייתנו מענה ל־450 אלף הלקוחות בתחום שירותי האנרגיה של החברה. בנוסף, הם יעניקו חוויית שירות מודרנית ומהירה באמצעות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.
עוד נמסר כי במוקד יופעלו מערכות המחשוב CRM של חברת SALES FORCE, מערכת בילינג חדשה, דיווחים ומעקב בזמן אמת אחרי ביצועי המוקד ויעדיו.
חן מלמד, מנכ"ל אלקטרה פאוור: "מדובר ביריית הפתיחה למהפכת השירות שאנו מחוללים בענף שירותי האנרגיה בהשקעה של משאבים רבים. המטרה היא לשים את הלקוח במרכז, ולתת לו מענה כולל תחת קורת גג אחת לכלל השירותים ברמה שטרם נראתה בשוק האנרגיה בישראל”.